Egy sikerrel megvalósított hőszigetelés szinte azonnal érezteti hatását az épület lakóinak életében, és akár generációk komfortérzetét, jóllétét befolyásolhatja. Van, aki új lakószobával gazdagodott, van, akinek az egészségi állapota javult, és olyan is akad, aki a fűtésköltségeken megtakarított pénzen nyaralni ment a hatékonyabb hőszigetelésnek köszönhetően.
Minden egykori, leendő és jelenlegi lakásfelújítónak, építkezőnek van egy története a hőszigetelésről, ami talán más számára is tanulságos lehet. A BACHL Hőszigetelő-anyag Kft. és a Build-Communication Kft. közös szervezésében egy játék indult a hőszigetelési sztorik összegyűjtésére. A nagy hőszigetelési sztori-derbin nincs is más dolga a vállalkozó kedvű részvevőnek, mint elmondani, hogyan hőszigetelt (vagy hogyan tervez hőszigetelni), és miben változtatta meg (vagy változtatná meg) mindez az életét.
A fotóval illusztrált, röviden összefoglalt hőszigetelési történeteket a hoszigeteljunk@buildmarketing.hu e-mail címen várják a szervezők „Megosztok egy sztorit” tárgymegjelöléssel. A játékban kizárólag pozitív üzenettel rendelkező történeteket, és olyan fotókat fogadnak el a játékot szervezők, melyeken ember is szerepel.
Ezek a képes sztorik november 18-án egy galériában lesznek elérhetők a BUILD-COMMUNICATION Facebook oldalán.
Ez is érdekelhet
A játékban részt vevők november 29. 12:00 óráig gyűjthetnek lájkokat a történeteikre. A három legtöbb kedveléssel rendelkező sztori tulajdonosa a BACHL Kft. felajánlásában nyereményben részesül: az első három helyezett jutalma egyaránt egy-egy belföldi pihenésre jogosító utalvány, valamint BACHL ajándékcsomag, s további két résztvevő különdíjat kaphat a szervező cégek indoklással alátámasztott döntése szerint.
További információk a játékról a BACHL oldalán.