Idén a Wienerberger negyedszer nyerte el a Superbrands díjat, amíg a Porotherm márkanév másodszor is megkapta Business Superbrands díjat.
A legnagyobb hazai építőanyag-gyártó idén negyedszer nyerte el a rangos címek, amely jelentős szerepet tölt be a Wienerberger életében. A Business Superbrands az üzleti élet egyik legrangosabb kitüntetése, amíg a Superbrands díjjal a vállalat kiskereskedelmi vásárlók irányába tanúsított kiemelt figyelmét jutalmazták.
Az építőipar elismert szakembereiből álló zsűri a díjak odaítélésével újabb címmel a jutalmazta a Wienerberger sikerességét és a nagyon nehéz helyzetben lévő hazai építőipar iránti elkötelezettségét.
Ez is érdekelhet
A cég 2006-ban, 2007-ben és 2011-ben is megkapta a Superbrands címet, az elismerések sorát pedig a 2011-es és a 2012-es Business Superbrands címek gazdagították.
A bizottság olyan szervezeteket díjazott idén is, amelyek tevékenységükkel példaként szolgálnak az ágazat többi szereplője számára. A Superbrands és Business Superbrands díjak is jól mutatják, hogy hazánkban már több mint 20 éve jelenlévő Wienerberger vezető szerepet tölt be a hazai építőipar területén.
Az elért díjak, szakmai elismerések kiemelt értéket képviselnek a Wienerberger számára, ugyanakkor fejlesztéseiket, működésüket a továbbiakban is vevőik és partnereik elégedettségére, pozitív visszajelzéseire építi. A Wienerberger 2012-ben két új innovatív tégla fajtát és egy hőszigetelt áthidaló terméket vezetett be a hazai piacra. A cég termékfejlesztéseivel, falazóelemei minőségének állandóságával a hosszú távon fenntartható, energiahatékony építés elkötelezett képviselője.