A Hörmann folyamatosan keresi az új megoldásokat, hogy a koronavírus miatt megváltozott helyzetben is ki tudja szolgálni vásárlóit. A vállalat az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet szentelt a digitális fejlesztéseknek.
A Hörmann központi telephelyén egy jól felszerelt bemutatóterem várja a vásárlókat, hogy személyesen is megtekinthessék a vállalat kínálatát és kipróbálhassák a termékeket. A lehetőség népszerű a vásárlók körében, de a vírushelyzet miatt a személyes látogatások száma korlátozott, ezért döntött úgy a vállalat, hogy digitális térben is létrehozza bemutatótermét, hogy az ország bármelyik pontjáról megnézhessék a vásárlók a garázskapukat, a bejárati- vagy beltéri ajtókat. Az indulás óta több száz látogató kereste fel a virtuális kiállítótermet, ahol a vásárlók részletes információkat kaphatnak a vállalat termékeiről.
"Számunkra nem újdonság a digitalizáció, mivel az elmúlt években tudatosan fejlesztettük az ilyen jellegű szolgáltatásainkat. Elég csak a Smart Key-re vagy a BiSecur okoszárunkra gondolni. Júniusban bejelentettük az úgynevezett konfigurátort, amely a bizonytalan vásárlóknak segít álomotthonuk kialakításában. A honlapunkon található program segítségével néhány kattintással elérhetőek a termékek, amelyeket az érdeklődők könnyen a saját otthonuk képére formálhatnak, legyen szó új felületről, méretről vagy színről. A legújabb szolgáltatásunkkal, a virtuális kiállítóteremmel azt szeretnénk, ha vásárlóink az otthon kényelméből is megfelelő tájékoztatást kapnának termékeinkről" - mondta el Szujó László, a Hörmann Hungária Kft. cégvezetője.
Ez is érdekelhet
A német székhelyű vállalat konfigurátora, a bizonytalan vásárlóknak segít álomotthonuk kialakításában. A honlapjukon található program segítségével néhány kattintással elérhetők a termékek, amelyeket könnyen a saját otthonunk képére formálhatunk, legyen szó új felületről, méretről vagy színről.