Pörög az ingatlanpiac, de amíg vevő és eladó egymásra talál, mindegyik szereplő több, gyakran felesleges kör lefutására kényszerül. Ennek kikerülésében nyújt segítséget egy új fejlesztés, mely egyben radikális változásokat generálhat a piacon.
Jelenleg Magyarországon - egy hivatalos adatbázis alapján - több mint 6300 bejegyzett vállalkozás foglalkozik ingatlanügylettel, 3300 cég pedig ingatlanügynöki tevékenységet is végez. Egy néhány évvel ezelőtti cikk szerint az ingatlan értékesítések fele magánkézben, közvetítők nélkül valósult meg, ami a gyors, egyszerűen kezelhető, ingyenes online hirdetési oldalaknak köszönhető, arról nem is beszélve, hogy az eladók jól meggondolják, kifizetik-e a közvetítői díjat.

Hogyan legyen a mi hirdetésünk jobb, mint a többi?
Az ingatlant értékesíteni kívánók örök dilemmája, hogyan lehet a leghatékonyabban bemutatni a lakást, házat úgy, hogy az egyszerre legyen érdekes és bizalomkeltő, és minél kevésbé tegyék ki az otthonukat a folytonos lakásnézés kényelmetlenségének.
Ugyanakkor a vevők - érthető okokból - minél többet szeretnének megtudni az ingatlanról anélkül, hogy az ezredik lakást, házat kellene végigjárniuk. Olyan bemutatót igényelnek, amely a valóságot tükrözi, manipulált fotók, hiányos információk nélkül.
Az ingatlanértékesítő szakmában dolgozók célja ugyancsak az, hogy az eladásra szánt ingatlanokat hitelesen tudják bemutatni, a vevőket már csak az elvárásainak megfelelő ingatlanokhoz vigyék ki. Az ingatlanközvetítőknek gondolniuk kell az eladóra is, nem szabad, hogy felesleges bemutatókkal zaklassák őket.

Bizalom vevő és eladó között
A megoldást a 3DinTour, valóságot visszatükröző 3D-s túra jelentheti. Segítségével bemutatható az ingatlan úgy, hogy a vevő, az érdeklődő oda tudja magát képzelni a helyszínre. Ezek a túrák látványosak, alapjuk a jó minőségű panorámafénykép, sőt, összeilleszthetők az alaprajzokkal is.