Gyakran Ismételt Kérdések

Mi az a Homeinfo Webshop?
Milyen termékeket találok a Homeinfo Webshopban?

Elsősorban lakberendezéshez (pl. bútor, lámpa, textil), otthoni wellnesshez (pl. medence), kerthez (pl. öntözőrendszerek) vagy építkezés, felújításhoz (pl. szaniter, burkolat) kapcsolódó termékeket.

Hogyan működik a Homeinfo Webshop?

A termékek egy részét a Homeinfo Webshopban, egy részét pedig a terméket Forgalmazó/Gyártó Partnerünk weboldalán tudod megvásárolni. A Develon Hungary Kft. (Homeinfo.hu) csupán szolgáltatóként jár el, a termékeket minden esetben azok Forgalmazójától/Gyártójától (Homeinfo Partner) lehet megvásárolni, így a számlázás, a termékek szállítása, garanciális ügyintézése és minden egyéb folyamat Partnereinkhez (a termékek Forgalmazói/Gyártói) tartozik.

Megrendeléssel és fizetéssel kapcsolatos információk
Hogyan vásárolhatom meg a termékeket?

Ez minden termék, Forgalmazó/Gyártó esetében egyedi lehet.
Némelyik terméket közvetlenül a Homeinfo Webshopban is megvásárolhatod, másokat pedig csak a Forgalmazó/Gyártó weboldalán.
Amennyiben a termék a Homeinfo Webshopban is megrendelhető, a “Megvásárolom” gombra kattintva teheted a kosaradba, majd a számlázási és szállítási adatokat megadva rendelheted azt meg.

Honnan tudom, hogy egy terméket a Homeinfo Webshopban vagy másik weboldalon tudom megvásárolni?

Amennyiben a termék megvásárolható a Homeinfo Webshopban, a találati listaoldalon a termékre kattintva, a Homeinfo weboldalán a “Megvásárolom” gombra kattintva tudod azt megvásárolni.
Amennyiben a termék nem megvásárolható a Homeinfo Webshopban, a találati listaoldalon a termékre kattintva, a Forgalmazó/Gyártó/Partnerünk weboldalán tudod azt megvásárolni.

Vásárlás előtt megtekinthetem a terméket?

Ez minden termék, Forgalmazó/Gyártó esetében egyedi lehet.
Amennyiben a termék a Homeinfo Webshopban megvásárolható, kizárólag online tudod azt vásárolni, személyes megtekintésre vagy átvételre nincs lehetőség.
Amennyiben a termék a Forgalmazó/Gyártó weboldalán vásárolható meg, kérjük, Partnerünknél tájékozódj ennek lehetőségéről.

Csak online vásárolhatom meg a terméket vagy személyesen is?

Ez minden termék, Forgalmazó/Gyártó esetében egyedi lehet.
Amennyiben a termék a Homeinfo Webshopban megvásárolható, kizárólag online tudod azt vásárolni, személyes megtekintésre vagy átvételre nincs lehetőség.
Amennyiben a termék a Forgalmazó/Gyártó weboldalán vásárolható meg, kérjük, Partnerünknél tájékozódj ennek lehetőségéről.

Csak kiszállítással vehetem át a terméket vagy személyesen is elhozhatom?

Ez minden termék, Forgalmazó/Gyártó esetében egyedi lehet.
Amennyiben a termék a Homeinfo Webshopban megvásárolható, kizárólag online tudod azt vásárolni, személyes megtekintésre vagy átvételre nincs lehetőség.
Amennyiben a termék a Forgalmazó/Gyártó weboldalán vásárolható meg, kérjük, Partnerünknél tájékozódj ennek lehetőségéről.

Több terméket tettem a kosárba, de csak egyet látok. Miért?

A Homeinfo webshopjában jelenleg egyszerre csak egyféle terméket tudsz egy kosárból megrendelni, így amennyiben több, különböző terméket szeretnél megvásárolni, több megrendelést szükséges leadnod.
Egy termékből természetesen egy rendeléssel többet is tudsz vásárolni.

Akkor most többször kell kifizetnem a szállítási költséget?

A Develon Hungary Kft. (Homeinfo.hu) csupán szolgáltatóként jár el, a termékeket minden esetben azok Forgalmazójától/Gyártójától lehet megvásárolni, így a megrendelt termékek adott esetben akár több Partnerünktől is származhatnak, akik minden esetben egyedileg határozzák meg a szállítás idejét és költségét.

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Amennyiben a termék megvásárolható a Homeinfo Webshopon, a megrendelésedet Utánvéttel tudod kiegyenlíteni a futárnak átvételkor, futárszolgálattól függően készpénzzel és/vagy bankkártyával.
Kérjük, erről minden esetben tájékozódj Partnerünknél.

Nem kaptam meg a visszaigazoló emailt. Mit tegyek?

A Homeinfo Webshopban leadott sikeres megrendelést követően a Homeinfo rendelési kérelem tárgyú emailt küld, amelyben láthatod az általad megrendelt termékeket. Kérjük, amennyiben nem találod a Beérkezett üzenetek között, ellenőrizd a Spam, Promóciós stb. mappákat is.
Ha nem találod, kérjük, írj nekünk az info@homeinfo.hu email címre, írd meg, mit és mikor rendeltél, és elküldjük az információkat. Kollégáink munkanapokon válaszolnak a beérkezett levelekre. A rendelési kérelem emailt követően a Forgalmazó/Gyártó rövid időn belül megküldi számodra a megrendelés visszaigazolásáról szóló emailt. Ha ezt nem találod, kérjük, az ő weboldalán található elérhetőségeken keresd fel Partnerünket.

Amennyiben a Forgalmazó/Gyártó weboldalán rendelted meg a terméket, kérjük, az ő weboldalán található elérhetőségeken keresd fel Partnerünket.

Szállítással kapcsolatos információk
Mennyit kell fizetnem a termék kiszállításért?

Ez minden Formalmazó/Gyártó esetében egyedi, melyet a kosár oldalán feltüntetünk.

Mennyi idő alatt kapom kézhez a megrendelt terméket?

A Develon Hungary Kft. (Homeinfo.hu) csupán szolgáltatóként jár el, minden esetben a gyártó szállítja/szállíttatja ki a termékeket a megrendelőnek. A pontos szállítási időről a forgalmazó/gyártó általában megrendelést visszaigazoló emailben szokott tájékoztatást nyújtani.

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Amennyiben a termék megvásárolható a Homeinfo Webshopon, a megrendelésedet Utánvéttel tudod kiegyenlíteni a futárnak átvételkor, futárszolgálattól függően készpénzzel és/vagy bankkártyával.
Kérjük, erről minden esetben tájékozódj Partnerünknél.

Jobb szeretném személyesen megtekinteni a terméket. Van erre lehetőség?

Ez minden termék, Forgalmazó/Gyártó esetében egyedi lehet.
Amennyiben a termék a Homeinfo Webshopban megvásárolható, kizárólag online tudod azt vásárolni, személyes megtekintésre vagy átvételre nincs lehetőség.
Amennyiben a termék a Forgalmazó/Gyártó weboldalán vásárolható meg, kérjük, Partnerünknél tájékozódj ennek lehetőségéről.

Panasz, garancia, termék visszaküldés
A termék sérülten érkezett, nem megfelelő vagy később problémám akadt vele. Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

Kérjük, minden esetben Partnerünkkel vedd fel a kapcsolatot, akitől a terméket rendelted, ő segítségedre lesz a rendeléseddel kapcsolatban. Partnerünk elérhetőségét a megrendelést visszaigazoló emailben találod vagy írj üzenetet ezen az űrlapon.

Mennyi garancia/jótállás van a termékekre?

A Develon Hungary Kft. (Homeinfo.hu) csupán szolgáltatóként jár el, a termékeket minden esetben azok Forgalmazójától/Gyártójától lehet megvásárolni, így a megrendelt termékek adott esetben akár több Partnerünktől is származhatnak, akik minden esetben egyedileg határozzák meg a garancia idejét.
Kérjük, minden esetben Partnerünkkel vedd fel a kapcsolatot, akitől a terméket rendelted, ő segítségedre lesz a rendeléseddel kapcsolatban. Partnerünk elérhetőségét a megrendelést visszaigazoló emailben találod vagy írj üzenetet ezen az űrlapon.

Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?

Kérjük Partnerünkkel vedd fel a kapcsolatot, akitől a terméket rendelted, ő segítségedre lesz a cserében. Partnerünk elérhetőségét a megrendelést visszaigazoló emailben találod vagy írj üzenetet ezen az űrlapon.

Nem tetszik a termék, mégsem jó a mérete, nincs rá szükségem. Mit tegyek?

Az online vásárolt termékek esetében általában 14 naptári napod van azoktól elállni vagy indoklás nélkül visszaküldeni. Ezen felül minden Partnerünk egyedileg határozhatja meg ennek időtartamát.
Kérjük, minden esetben Partnerünket keresd. Partnerünk elérhetőségét a megrendelést visszaigazoló emailben találod vagy írj üzenetet ezen az űrlapon.

Elállás esetén hova kell visszaküldeni a terméket?

Ez minden Forgalmazó/Gyártó esetében változó, valamint bizonyos termékeknél erre nincs lehetőség.
Kérjük, mindenképp vedd fel Partnerünkkel a kapcsolatot. Partnerünk elérhetőségét a megrendelést visszaigazoló emailben találod vagy írj üzenetet ezen az űrlapon.

Lejárt a 14 napos elállási időszak, de nem szeretném megtartani a terméket. Mit tegyek?

Kérjük, minden esetben Partnerünket keresd. Partnerünk elérhetőségét a megrendelést visszaigazoló emailben találod vagy írj üzenetet ezen az űrlapon.

Nem jó a mérete a kapott terméknek, ki tudom cserélni más méretre?

Kérjük minden esetben Partnerünkkel vedd fel a kapcsolatot, akitől a terméket rendelted, ő segítségedre lesz a rendeléseddel kapcsolatban. Partnerünk elérhetőségét a megrendelést visszaigazoló emailben találod vagy írj üzenetet ezen az űrlapon.

Kihez fordulhatok, ha nem vagyok elégedett a termékkel?

Kérjük, minden esetben Partnerünkkel vedd fel a kapcsolatot, akitől a terméket rendelted, ő segítségedre lesz a cserében. Partnerünk elérhetőségét a megrendelést visszaigazoló emailben találod vagy írj üzenetet ezen az űrlapon.

Felvettem a Forgalmazóval/Gyártóval a kapcsolatot, de nem tudunk dűlőre jutni. Kihez fordulhatok?

Kérjük, írj nekünk az info@homeinfo.hu email címre, és részletesen írd le, miben segíthetünk. Kollégáink munkanapokon válaszolnak a beérkezett levelekre. Vagy keress minket telefonon a +36 30 132 7659 számon!
Kérjük, vedd figyelembe, a Vásárló minden esetben a Forgalmazóval/Gyártóval áll szerződéses viszonyban.
A Develon Hungary Kft. (Homeinfo.hu) csupán szolgáltatóként jár el, a termékeket minden esetben azok Forgalmazójától/Gyártójától lehet megvásárolni, így a termékekért és az azokkal kapcsolatos ügyintézésért is Partnerünk felel.

Cégeknek
Szeretnék a hirdetni a Homeinfo Webshopban. Hol tudok jelentkezni?

Amennyiben a termékeiddel te is szeretnél megjelenni a Homeinfo Webshopban, kérjük, írj nekünk a hirdetes@homeinfo.hu email címen és kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.