Tanácsok a tökéletes alváshoz

Természetesen a lakberendezők ebben is tudnak tanácsot adni! Nyilván nem az alvás orvosi értelemben vett tanácsairól van szó, de az éjszakai pihenés alapvető fontosságát, és ehhez szükséges feltételeiket a berendezéssel, dekorációval is lehet segiteni.
De például tudta, hogy az ideális alváshoz 18 Celsius fokos hőmérsékletet javasolnak a kutatók?
Számtalan testedzésen kívül az egyik legjobb dolog, amit a testének megtehetünk: a jó éjszakai alvás. Az elemzések azt mutatják, hogy az álmatlan éjszakák és a vad álmok jelentősen megnövekedtek, mivel a világjárvány felrázta napi létünket. Mivel a nyugodt álom erősíti az immunrendszert, fokozza az agy működését és javítja a hangulatot - ez lényegesebb, mint valaha.
Fény, sötétség, ágyméret, matrac, szoba hőmérséklet - ezek a legfontosabb szempontok.
A jól megtervezett ágynemű és hálószobai bútorok több előnyt nyújtanak, amikor a legeslegjobb éjszakai alvást tervezi.

ÉJSZAKA ÉS NAP:
A teljes sötétség a legjobb módja a pihenésnek. "Még az alacsony szintű fények is leállíthatják a melatonint, egy olyan hormont, amely segít felkészülni az elalváshoz."
Kényelmes ágy nélkül, szinte lehetetlen jól aludni. Testreszabott, természetes anyagok felhasználásával, amelyek légáteresztést és hőmérsékletet biztosítanak. Az ideális alvás érdekében válassza a legnagyobb ágyat, amely a szobában elfér, és rugós matracot.
Hőmérséklet: ideális 18 C fok
Az Alvás Alapítvány szerint az alváshoz a legjobb hőmérséklet 18 Celsius fok.

Forrás: Tovább az eredeti tartalomra →

Közgazdász vagyok, mindig a számok világával foglalkoztam. A lakberendezés hobby szinten mindig kedvenc téma volt az életemben. 2010-ben indítottam el a "Lakberendezés, építkezés, felújítás, cikkek, képek, ötletek" FB csoportot, keresgéltem a téma iránt érdeklődőket. Ez azóta meghaladta az elképzeléseimet, rengeteg emberrel, céggel ismerkedtem meg. Naponta hoz érdekes témákat, kérdéseket, és okoz örömet már nemcsak nekem , hanem a több, tízezer tag számára is.