Hírlevél feliratkozás

Ha válaszolsz két kérdésre, személyre szabott tartalmakat küldünk neked.

Mikor tervezel felújítást?

Milyen témák érdekelnek?

Köszönjük a választ!

Add meg email címed!

Köszönjük a feliratkozást!

Építkezel? Felújítasz? A lakásodat rendezed be?
Ötlettár ikon

Arculatot vált a Wienerberger, egyben Superbrands díjas lett két márkája is: a Tondach és a Semmelrock

Az elmúlt években történt átalakulások és változások okán szükségessé vált a márkaépítés és az arculati elemek újragondolása, így 2024-ben átfogó megújulás veszi kezdetét a Wienerbergernél. Az új arculat modern, rugalmasabb megjelenést biztosít, amely jobban tükrözi a vállalatcsoport komplex megoldásait az építőipar és az infrastruktúra területén.

A Wienerberger anyavállalatát Bécsben alapították 1819-ben. A világ legnagyobb téglagyártója, Európa vezető cserép- és csőgyártója, valamint kiemelkedő térburkolat-gyártója az elmúlt években végrehajtott számos akvizíció eredményeképpen kibővült termékportfólióval és megújult szolgáltatásokkal egyre inkább az épületburokhoz szükséges építőanyagok és az infrastrukturális megoldások szakértőjévé vált. Összesen 28, főként európai országban, valamint a Indiában, az USA-ban és Kanadában van jelen, világszerte több mint 20 000 alkalmazottat foglalkoztat és több mint 200 gyártóhellyel rendelkezik.

A magyarországi leányvállalatot 1990-ben azzal a szándékkal hozták létre, hogy technológiai rendszereit és termékeit egész Kelet-Közép-Európában helyi gyártás révén honosítsa meg. Mára a társaság a magyar építőanyag-piac kiemelkedő szereplőjévé vált. A Wienerberger Magyarországon a cégcsoporthoz tartozó Pipelife-fal együtt kilenc helyszínen 10 gyárral rendelkezik, a hazai foglalkoztatottak száma pedig meghaladja a 800 főt.

Superbrands díjas Wienerberger termékek: Tondach és Semmelrock

Az arculatváltás első körben a digitális felületeket érinti, ahol cserélik és frissítik tartalmaikat, majd az év végéig minden nyomtatott kiadványukat is megújítják. A vásárlók és a viszonteladók jellemzően a jövő év elejétől találkozhatnak az új arculati elemekkel ellátott termékekkel és nyomtatványokkal a kereskedésekben. Mindezzel párhuzamosan az új kampányok már a megváltozott arculati elemekkel jelennek meg a jövőben.

  • Pipelife: változás a marketing osztályon
    Az elmúlt időszakban a Wienerberger marketing osztályán is történt változás. Júliustól egyesítették a Wienerberger Building Solutions és a Wienerberger Piping Solutions marketing erőforrásait, létrehozták a Pipelife márkamenedzser pozíciót, így ma már egy közös csapat dolgozik a Porortherm, Tondach, Semmelrock és Pipelife márkákon.
  • Superbrands elismerés a Tondach és Semmelrock márkáknak
    Idén tizenhetedik alkalommal ült össze a 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Wienerberger csoporthoz tartozó Tondach márkát 17. alkalommal, míg a Semmelrock márkát első alkalommal találta érdemesnek a Business Superbrands 2024 védjegy viselésére. Az elismerés az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbb márkáit emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket és márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal és szervezetekkel állnak kapcsolatban. A díj értékét növeli, hogy a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Népszerűek a témában

EXTRA nyitási akciók, pénzvisszatérítés, nyereményjáték – ezek várnak rád a FAKRO új bemutatótermében október 15-én!

Számos előnnyel járó partnerprogramot indít kivitelezőknek a Wienerberger Magyarország

Egymillió forintot ér ez a tetőcserép - Kihirdették a Wienerberger és a MOME közös tervpályázatának győztesét