Hirdetés

Példátlan összefogással folytatódik a „Vedd a hazait! Védd a hazait!”

Húsz cég példátlan összefogásával megvalósult tévéreklámkampánnyal folytatódik a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció, amelyben Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására ösztönöz. A reklámok azt üzenik, hogy sok mindenben különbözünk ugyan, de vannak dolgok, amiről ugyanazt gondoljuk.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég már március végén útjára indította a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat. Az akció kiemelkedően sikeresnek bizonyult, több tucat cég csatlakozott hozzá, és népszerűsítette maga is a termékein, reklámjaiban, saját médiacsatornáin.

- A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampány széles körű és tartós összefogássá vált az elmúlt félévben. Örömmel láttuk azt is, hogy az akciónk megkezdése óta agrárkamarai és kormányzati kampány is indult a hazai termékek vásárlásának a népszerűsítésére – értékelte az eddig történteket Benedek Eszter. A Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint már a járvány második hulláma előtt is fontosnak tartották ennek az összefogásnak a fenntartását, a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány folytatását. A súlyosbodó járványhelyzet csak megerősítette ezt a szándékukat, amit sok vállalat hajlandó volt támogatni.

Benedek Eszter, Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője
Benedek Eszter, Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője

Ennek az eredménye lett az a tévéreklámkampány, amely eddig példátlan céges összefogásból megvalósulva népszerűsíti a hazai termékek vásárlását: a tévécsatornákon 20 társaság hirdetése látható november elejétől hat héten át, amit online és social média aktivitások egészítenek ki. Benedek Eszter szerint a kampány létrejötte újra bizonyította, hogy a Magyar Termék partnereivel olyan erejű marketingkommunikációra, tévéreklámokra képes, amelyre külön-külön nem mindegyik támogatónak lenne módja. A résztvevő cégek erőforrásai ebben az esetben nem egyszerűen összeadódnak egy több tízmillió forint értékű kampányban, hanem együttesen egy magasabb szintű aktivizációt tesznek lehetővé.

– A tévékampány hat reklámfilmjének 19 féle változatban való leforgatása a szokásostól eltérő, izgalmas feladat volt, hiszen ebben az esetben nem egy ügyfelet szolgáltunk ki, hanem egyszerre húszat. Ilyen munka ritkán adódik egy ügynökség életében. A Magyar Termékkel és a húsz partnercéggel együtt dolgozva a szó szoros értelmében átélhettük a reklám üzenetét, miszerint ugyan sok mindenben különbözünk egymástól, de vannak dolgok, amiről ugyanazt gondoljuk – foglalta össze a mögöttük álló heteket Knapcsek Katalin, a kampány kreatív és kommunikációs feladatait teljeskörűen ellátó KNK PR & Média Kft. ügyvezetője.

Knapcsek Katalin, a KNK PR & Média Kft. ügyvezetője
Knapcsek Katalin, a KNK PR & Média Kft. ügyvezetője

Éder Tamás, a Pick Friss hús termékeket gyártó MCS Vágóhíd Zrt. igazgatósági tagja szerint nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a hazai fogyasztó minden elköltött forintja egyfajta szavazat, amellyel nem pusztán egy áru megvásárlásáról dönt, hanem egyben az azt előállító vállalkozásokat és azok munkavállalóit is támogatja. Ez jóval több, mint egy cég, amelynek a logója a csomagoláson szerepel, a termék mögött dolgozók, sertéstenyésztő és más alapanyagokat beszállító partnerek állnak, így a fogyasztó sok magyar család megélhetéséhez is hozzájárul, amikor hazai áru vásárlása mellett dönt. Éder Tamás arra hívta fel a figyelmet, hogy az üzletekben a tőkehúsoknál már kötelező jól láthatóan jelölni az áru származási helyét, ugyanakkor a csomagolt friss húsoknál is fontos, hogy a fogyasztók a címkén szereplő információk elolvasásával bizonyosodjanak meg erről, és ez alapján vásároljanak.

Éder Tamás, a Pick Friss hús termékeket gyártó MCS Vágóhíd Zrt. igazgatósági tagja
Éder Tamás, a Pick Friss hús termékeket gyártó MCS Vágóhíd Zrt. igazgatósági tagja

Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója arra hívta fel a figyelmet: a tejtermékeknél időről időre előfordul, hogy a külföldön felhalmozódott eladatlan árukészletek dömpingáron jelennek meg a hazai boltokban, ami súlyos károkat tud okozni a magyar cégeknek. Ezért is fontos az, hogy a hazai piacot minden körülmények között, akár világjárvány idején is biztonsággal ellátó hazai gyártókat és a mögöttük álló termelőket a fogyasztók folyamatosan támogassák vásárlásaikkal. Ezt a tudatos döntést támogatja az Alföldi Tej azzal, hogy Vedd a hazait! csomagolású UHT-tejet hozott forgalomba.

Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója
Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója

Tóth Szabolcs, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. regionális marketing igazgatója szerint a hazai termékekről a legtöbbször az élelmiszerek, a napi fogyasztási cikkek jutnak az emberek eszébe. Ezek esetében bármikor választhatunk másik terméket. Ezzel szemben például egy építkezésnél több évtizedre vagy akár életre szóló, nagy értékű döntést hozunk, amire beruházásként érdemes tekinteni. Nagyon fontos tehát, hogy ezekben az esetekben is keressük és részesítsük előnyben a hazai gyártók termékeit, hiszen bármilyen kérdés vagy esetlegesen felmerülő probléma esetén könnyen és gyorsan elérhető a megoldás, a garancia érvényesítése is lényegesen egyszerűbb. Ráadásul itthon is világszínvonalú, kiemelkedően innovatív termékekből válogathatunk.

Tóth Szabolcs, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. regionális marketing igazgatója
Tóth Szabolcs, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. regionális marketing igazgatója

A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” tévékampányában résztvevő cégek:
Abonett Kft., Alföldi Tej Kft., Bramac Kft., Caola Zrt., Cerbona Kft., Ceres Zrt. Csipet Land Kft., Detki Keksz Kft., Gyermelyi Zrt., Gyulahús Kft., Magyar Piszke Papír Kft., Matrackuckó, MCS Vágóhíd Zrt., Medimpex Zrt., NT Kft., Pápai Hús Kft., Savencia F&D Hungary Zrt., Szamos Marcipán Kft., Szarvasi Mozzarella Kft., Terrán Tetőcserép Gyártó Kft.

Általános támogatók:
Eurochamp Hungária Kft., Félegyházi Tej Kft., Piros Kockás Kft., Sofidel Hungary Kft.

Az eddig bemutatott filmek az alábbi linkeken tekinthetők meg:

Kapcsolódó cikkek

A csillagok nem csak az égen ragyognak, hanem már a tetőkön is - Ismerd meg az új Star tetőcserepeket!

A BMI Bramac azzal a céllal alkotta meg új Star tetőcserepeit, hogy hosszú évek múlva is olyan kellemes érzéssel pillanthassuk meg tetőnket, mint a beköltözés napján. Ideje, hogy felfedjük a hosszan tartó csillogás titkát.

Bramac Star tetőcserepek: Esztétikum és tartósság

A tetőcserépgyártás legújabb technológiáját képviselve megérkeztek a BMI Bramac Star-bevonattal ellátott cserepei.

A tervezéstől a felújításon és a tetőfedő anyagok kiválasztásán át a szigetelésig, itt mindent megtalál, amit a tetőkről tudnia kell

A tető az épület egyik fontos teherhordó szerkezete, épsége, megfelelő stabilitása éppen ezért kulcskérdés. Az épülethez illő formát és kialakítást, a tetőfedés típusát, anyagát, színvilágát a tervezés során kell meghatározni, majd a kivitelezésnél - minden részletre kiterjedően - szakszerűen végigvinni. A cél, a tető évtizedekig tartó időtállósága és nem utolsósorban esztétikája.

Figyeljünk a fontos részletekre! - Tetőfóliák és alátéthéjazatok

Egy új ház építése során számos olyan tényezőt kell figyelembe venni, melyeket kevésbé fontosnak gondolunk. Habár az esztétikum mindenki számára az egyik legfontosabb szempont, az alapanyag választás és a kialakítás legalább ekkora hangsúlyt kell, hogy kapjanak. Ha a biztonságról és a funkcionalitásról van szó, ne kössünk kompromisszumot!

Milyen cserepet válasszunk az otthonunkra, ha az energiatakarékosság, az esztétikum és a funkcionalitás egyaránt fontos?

A Terrán GENERON napelemes tetőcserép alkalmazásával a tető védelmi funkciója a teljes felületen tökéletesen biztosított, miközben fenntartható módon járul hozzá otthononunk mindennapi energiaszükségletéhez.

A minőségi ereszcsatorna legfontosabb tulajdonságai

A magastetős épületek nélkülözhetetlen tartozéka az ereszcsatorna, mely nélkül a falazat súlyos károkat szenvedne. Mikor mondhatjuk, hogy az ereszcsatorna jó minőségű?

4 fontos dolog, melyek nélkülözhetetlenek a jó tetőhöz

A megfelelő tervezéssel és kivitelezéssel, minőségi anyagokból épített tető hosszú évtizedekig ellenáll az időjárás viszontagságainak, és hatékonyan támogatja az otthonok energia-megtakarítását. Mit tehetünk annak érdekében, hogy a tető hibátlanul tegye a dolgát? Íme, a legfontosabb tényezők, melyek figyelmet érdemelnek az építés, felújítás során.

Hogyan lehet életre szóló a tetőnk?

Épületünk stílusának, hangulatának meghatározó eleme a tető. Szinte végtelen lehetőség közül választhatunk a formák, a tetőhéjalást képező anyagok és a színek terén is. Az esztétika mellett azonban fontos szempont, hogy a számos igénybevétellel szemben is ellenálló legyen ez a meglehetősen összetett épületszerkezet.

Milyen építőanyagot válasszunk?

Az építőipar praktikus újításai sokban hozzájárulhatnak ahhoz, hogy leendő otthonunk minőségi lakókörnyezetet biztosítson számunkra, a bőség zavara ugyanakkor nehezíti lehetőségeink felmérését. Cikkünkben ezért bemutatjuk a legáltalánosabban használt építőanyagok jellemzőit, és azt, hogy milyen anyagokban érdemes gondolkodnunk, ha otthonunk építését tervezzük.