Szakszerű megelőző kutatás, földrajzi adottságokból fakadó igények és kiváló ár-érték arány – e hívószavak hatják át a COOL Klíma termék innovációját, a Polar légkondicionálót. A kelet-közép-európai piacon már több mint 20 éve jelenlévő cég jelentős piaci ismereteit használta fel új, saját fejlesztésű brandjének létrehozása során.
Az Orfeumban megrendezett partnertalálkozón és sajtótájékoztatón mutatták be a Polar légkondicionáló márkát, amely számos tekintetben újdonságnak számít a piacon. A védjegy mögött egy másfél éves termékspecifikáció áll, amely kifejezetten a közép-európai kontinentális éghajlati viszonyokra és a fogyasztók financiális helyzetére koncentrált.
A klíma tematikájú szakmai összejövetelen a szervező cég ügyvezetője, Medgyesi Tamás részletesen beszámolt a márkafejlesztést megelőző körültekintő kutatásról.
A márkanév alatt olyan termékek kerülnek a piacra, melyek azon felül, hogy könnyen és gyorsan installálhatók, kiváló teljesítménnyel és látványos megjelenéssel rendelkeznek. A kialakítás során a megbízható, stabil és tartós minőség voltak a fő szempontok. Mindezek mellett a Polar elérhető árkategóriába sorolható a hazai kínálatban megtalálható klímaberendezések között.