Az utóbbi évek legizgalmasabb építőipari nyereményjátékát indította a Construma szakkiállításhoz igazítva a piacvezető magyarországi betoncserép-gyártó. A Mediterrán Tetőszavazásán akár egymillió forintot is érhet egy a Facebookra feltöltött és szavazókkal, szavazatokkal jól megtámogatott fotó. A versengés május végéig tart.
Hazánk piacvezető tetőcserépgyártója az év elején Mediterránról Terránra változtatta termékeinek brandjét, hogy az pontosabban igazodjon a kiszélesedett termékkínálathoz és a Kárpát-medencei célpiac igényeihez. A 90 éves magyar vállalat ezzel az innovatív közösségi játékkal népszerűsíti az elmúlt évek innovatív termékfejlesztéseit, és biztosít a Tetőszavazáson nyertes háztetőhöz akár egymillió forint értékű termékcsomagot.