Tudta Ön hogy a Vásárlók sok esetben a vásárlás pillanatában azt gondolják, hogy logikus és megalapozott pénzügyi döntést hoztak, valójában számtalan, vagy akár csak egy jól betalált érzelmi hatásra reagálva döntenek.
Ugye ez ismerős?

Ez a döntés pedig időben akár hónapokkal vagy évekkel is megelőzheti a konkrét vásárlást.

A döntés részben akkor születik, amikor "beleszeretünk egy termékbe, stílusba, látványba, márkába".

Szeretné tudni, hogy a HOMEINFO Inspirációs ötlettárunkon milyen termékeket és szolgáltatásokat keresnek a látogatók a leggyakrabban?

Mi tudjuk, de mivel átlag 30 mp-ként új termékképeket, lakberendezői és építészeti referenciákat töltenek le a látogatók valós időben nehéz lenne megmutatnunk.
Azért szerencsére vannak statisztikáink, hogy az eddigi 7 000 000 oldalletöltésből az inspirálódó látogatóink milyen témákat kerestek leginkább.

Leggyakrabban kereset témáink:

Nappali
Fürdő/wc
Konyha/étkező
HomlokzatTető
Gyerekszoba
Háló
Bejárat
Kert
Medence
Erkély/Terasz
Dolgozó
Előszoba

És sokan konkrét termékekre keresnek rá.
Nálunk ezek voltak a legtöbbet keresett termékek:

  • asztal
  • ajtó
  • ablak
  • villágítás
  • lépcső
  • szék
  • gardrób
  • lámpa
  • csempe
  • kandalló
  • szőnyeg
  • mosdó

Nézzük mi az Ön Cégének marketing haszna mindebből!

Ezt a képet 617-szer nyitották meg egy év alatt. Így ezt a logót 617 alkalommal látták az inspirálódni vágyók. Ennek a partnerünknek 129 db enteriőrben befotózott terméke van fent Inspirációtárunkban, ez 79 513 márkaélményt jelentett, azaz 79 513 alkalommal inspirált valamilyen fürdőszoba berendezési megoldásra embereket.

És mit is jelent ez?
Bátran kijelenthetjük, hogy minden alkalommal, mikor a képet megnyitották inspirálódási céllal egy élménybe csomagolt brand-el is találkoztak a fürdőszobai megoldásokat kereső emberek.

Most nyilván az a kérdés következik: de hogy lesz vásárló az érdeklődésből?

A válasz a képen van! Az Inspirálódó nézelődők egy szép termék láttán nehezen tudják megállni, hogy ne kattintsanak a képre, amibe ebben a pillanatban kicsit vagy nagyon beleszerettek és ez a kattintás máris az Ön weboldalára vezeti át Őket.

Kipróbálom az ingyenes 1 hónapot!

ITT A VÁLASZ! Ez az érdeklődő mielőtt az Ön képét megnyitotta:

Átlagosan 6-8 tartalmat a 33 000-ből már megnézett az oldalunkon építkezés vagy felújítás témában.

47%-uk már nem elöszőr jár nálunk és valamilyen szűrési feltételt beállított az oldalon (mondjuk fürdő/ wc/ modern stílus) vagy épp a fejlécben lévő intelligens keresőbe beírta, hogy „asztal”, de az is előfordulhatott, hogy egy fürdőszoba berendezés témában olvasta valamelyik cikkünket az oldalon és ott látta meg a képet a belső ajánlóban.

Naponta átlagosan 50-en regisztrálnak be az oldalra, így az érdeklődő jó eséllyel a későbbiekben heti rendszeres hírlevelünk olvasója is lesz.

Valami konkrét témát keresett és nem ritkán valamilyen írott tartalmunkról vagy épp hírlevelünkről ment át inspirálódni oldalunkra mire eljutott az Ön képéhez.

Mi is az, amit kaphatok egy élmény- marketing csomagban?

Enteriörben befotózott termékképek feltöltése

Ezzel inspiráljuk a látogatót és egyben a termékeket és a logót is megmutatjuk Neki.

Cikk

Írunk néhány hasznos tudnivalót a termékről vagy szolgáltatásról, ezzel edukáljuk az építkezés, lakásfelújítás előtt állókat, de a cikk a képekkel összekapcsolva még hatékonyabbá teszi a megjelenést.

Banner

Ezzel egy plusz vizuális élményt okozunk, mégjobban kitüntetjük Partnerünket a többi kép közül és további látogatásokat generálunk vele.

Három megjelenési lehetőséget is kínálunk!

ALAP csomag

Ezt csomagot azoknak ajánljuk, akiknek kevés termékük van, vagy egy féle szolgáltatásuk, ahol pár képben is fel lehet csigázni az érdeklődést. Ebben a csomagban maximum 20 db. képet töltünk fel az oldalra minimum fél évig folyamatosan megjelennek a képek logóval. Annak érdekében, hogy az összes regisztrálónk láthassa, a felkerülést követően a hírlevelünkbe is betesszük az ajánlót és a Facebook oldalunkra is kiteszünk egy szépen összeállított galériát.

Kipróbálom az ingyenes 1 hónapot!

MÉDIUM csomag

A Médium csomagot olyan cégeknek ajánljuk, akiknek sok termékük van és biztosan szeretnék, hogy az összes, a témában inspirálódó érdeklődő találkozzon a brandjükkel. Nos ennél a csomagnál egy kis extrát is biztosítunk, írunk egy 2 000 karakteres cikket, amit feltöltünk a Lakkberendezés rovatunkba. Így aki a cikket találja meg, az onnan tud átnavigálni a képekre, de fordítva is az összes kép mellé belinkeljük a cikket. Így, ha csak megnézi a képet akkor a kép melletti linkre kattintva a cikket is elolvashatja. Valahogy így: VIDEÓ Ennél a csomagnál minimum 3 hónapra kerülnek fel a képek és a cikk az oldalra. Annak érdekében, hogy az összes regisztrálónk láthassa, a felkerülést követően a hírlevelünkbe is betesszük az ajánlót és a Facebook oldalunkra is kiteszünk egy szépen összeállított galériát.

Kipróbálom az ingyenes 1 hónapot!

PRÉMIUM csomag

A Prémium csomagunkat olyan Partnereinknek javasoljuk, akik nem bízzák a véletlenre. Ez a csomag 100 db. kép megjelenítését teszi lehetővé az oldalon logóval. Továbbá egy cikket és 1 hónap folyamatos bannermegjelenést is kínál. A cikk és a banner ennél a csomagnál teljesen ingyenes! A minimum idő 1 hónap.

Kipróbálom az ingyenes 1 hónapot!

És, hogy mennyibe kerül egy ilyen élménybe csomagolt marketing?

Csomagok Alap Médium Prémium
1 Termékkép 20 db 50 db 80 db
2 Logó, cégadatok feltüntetése
3 Rövid leírás a kép mellett
4 Kép alá linkelt weboldalcím
5 Facebook oldalunkon kiposztolt galéria
6 Hírlevélbe bekerülő képgaléria
7 PR cikk a HOMEINFO.hu felületen, aktív linkkel
8 200px magas, rotálódó banner HOMEINFO.hu/Blogtár felületen
Havi díj: 8 900 Ft/hó 15 900 Ft/hó 19 900 Ft/hó
Látogatói élmény (cikk, banner, termékkép megjelenítés): 2,9 Ft/élmény 2,4 Ft/élmény 1,9 Ft/élmény

Bármely csomag megrendelése esetén az első hónap teljesen ingyenes!
Nincs hűségidő, a megjelenést bármikor, kötelezettségek nélkül felmondhatja vagy csomagot válthat.

A csomagok ára tartalmazza a bannerek html5 fejlesztését és a cikkek megírását is.
Az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák.

A 2010-ben indult HOMEINFO.hu portál számokban:

  • 1 000 000 látogatás évente
  • 33 000 írott, képi és videótartalom
  • 86 szerző
  • 18 szakértő
  • 8 éve az építkező, felújító szolgálatában
  • 147 000 keresőben beindexelt aloldal
  • 60%-a természetes keresőből érkező látogató
  • 900 000 munkamenet/év
  • 650 000 targetált, egyedi látogató/év
  • 3 500 000 oldalletöltés/év
  • 35% visszatérés
  • 4,3 oldal/munkamenet átlagosan
  • 18 000 regisztrált építkező, felújító
  • 80 szerző

Kipróbálom az ingyenes 1 hónapot!

Így jó döntéshez természetesen időre van szükség, ezért amennyiben még néhány napot gondolkodna ajánlatunkon, addig is kövessen minket Facebook oldalunkon vagy ha feliratkozik hílevelünkre, hetente követheti új partnereink legfrissebben felkerülő referencia fotóit.

Az első lépés mindig nehéz, főleg, ha marketingről van szó, de mivel már több száz cég használja portálunkat márkaélmény alapú marketingre, ezért szívesen vesszük, ha a tapasztalataikról érdeklődik bármely Ön által is ismert partnerünknél.

Mi a személyes kapcsolatban hiszünk és magunk se szeretünk olyan cégekkel együttműködni, ahol nem ismerünk egyetlen embert sem.
Gépekkel ki szeret szerződni?

Minden partnerünkkel kollégáink folyamatos kapcsolatot tartanak annak érdekében, hogy referencia képei a leghatékonyabban teljesítsenek.

Nincs hűségidő, nincs kötelezettség, sőt az első egy hónap minden új partnerünk számára ingyenes. Van bármi akadálya, hogy Ön is kipróbáljon egy már jól bejáratott marketing eszközt? Szerintünk nincs és a legrosszabb, ami történhet, hogy néhány tízezer ember találkozik Cége brandjével.

Rengeteg reklám zajos média felület jobbnál jobb ajánlatai közül választhatunk manapság, de Ön ismer olyat, ahol nem kell megfizetnie a meddőszórást? Mi nem sokat, de a HOMEINFO.hu pont ettől költséghatékony! Potenciális, targetált és előszűrt érdeklődők, akik az oldalainkat látogatják.

A HOMEINFO portált az elmúlt 8 évben rengeteg cég támogatta mind szakmailag, mind anyagilag. Mi azt valljuk, hogy mindabból, amit kapunk szeretünk valamennyit továbbadni, mégpedig olyanoknak, akik erre valóban rászorulnak. Éppen ezért csatlakoztunk a már évek óta sikeresen működő Várépítő pályázat nevű kezdeményezéshez. Ennek keretében pedig a reklám és hirdetési árbevételünk 1%-át minden évben felajánljuk egy arra rászoruló gyermekintézmény felújítására. Nincs is jobb érzés annál, mint egy olyan közösséghez csatlakozni, ahol a reklámra fordított pénzünk egy kis része a magyar gyerekek komfortosabb életminőségét támogatja.

Bízunk Benne, hogy Önt is hamarosan a Partnereink körében tudhatjuk és közösen tudjuk tovább építeni Magyarország legnagyobb magyar tulajdonban lévő lakberendezési és felújítási közösségét.

Akik már minket választottak:

Üzemeltető és tulajdonos: DEVELON HUNGARY SZOLGÁLTATÓ KFT.
A honlapot üzemelteti: DEVELON Hungary Kft.

Cégadatok
Develon Hungary Kft.
Székhely: 1116 Budapest, Barázda utca 18. földszint 106.
Adószám: 22638380-2-43
Cégjegyzékszám: 01 09 936944
Bankszámlaszám: 10918001-00000073-55960003 (UniCredit Bank Hungary Zrt.)